sobota, 14 listopada 2015

Kasia Pisarska - "Wiedziałam, że tak będzie"

PRZEDPREMIEROWO!!!


Co byś zrobiła zostając z dnia na dzień milionerką? 
Sadzę, że Pani Kasia powinna się zastanawiać nad odpowiedzią na to pytanie. Niedługo każda polka będzie chciała przeczytać tę książkę!
Jak trafiła ona w moje ręce? Mianowicie wygrałam ją w konkursie. Niesamowite uczycie, kiedy jako jedna z nielicznych masz okazję przeczytać książkę przed innymi ( szczególnie jak jesteś książkoholikiem) :D
Jeśli chodzi o okładkę to ma w sobie to coś. Wrzosy, piękny widok, przypominają się wakacyjne dni. Jednak mnie urzekło również coś innego -  podpis autorki. Do tej pory nigdzie się z takim nie spotkałam. Cudna fala biegnąca od kropki nad i przez imienne A. Świetne i ogromne brawa dla pomysłodawcy.
Dla kogo jest książka? Nie da się ukryć, że jest to romans. Idealny na depresyjną jesienną pogodę. Rozwesela i pobudza do działania, dale wiele pozytywnej energii i WIARĘ NA LEPSZE JUTRO. Przepełniona dawką dobrego humoru. :)
Kiedy pech może zamienić się w wiele dóbr.
Książka opisuję historię pewnej polki o imieniu Laura, która wiedzie normalne życie. Wspólnie z przyjaciółką dobijają czterdziestki i sądzą, że ich życie już wiele się nie zmieni.
Weronika (przyjaciółka Laury), jedzie do Włoch za mężem, aby przyłapać go na zdradzie. Robi w tedy coś, czego nigdy wcześniej nie robiła. I to coś zmieni życie zarówno jej jak i Laury.
Ja osobiście czekam na dalszą część tej przygody. 
Jedno co warto podkreślić w tej książce to ORYGINALNOŚĆ. Większość książek, jak wspominała w wcześniejszych postach ma typowy schemat jak w czasopismach dla nastolatek. Mamy pytanie odpowiadamy TAK lub NIE i przenosi nas do kolejnego pytania i tak w kółko, aż dojedziemy do odpowiedzi. I właśnie w takich widać przewagę samego romansu nad całością książki.
Pani Kasia jednak nie poszła na skróty, nie szła schematami a w jej książce jest idealnie proporcjonalny romans jak i pozostały wątek utworu.
Czekam na kolejną książkę z niecierpliwością ( Mam nadzieję, że powstanie)!!!
Oczywiście zachęcam do przeczytania i przeżycia przygody z tymi dwiema przyjaciółkami.
Moja ocena : 9/10 (-1 za to że nie wiem jak z tą Jennifer, mam nadzieję, że dowiem się w następnej książce Pani Kasiu).
!!! Premiera : 18 listopada 2015 !!!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz