sobota, 28 marca 2015

Richard Paul Evans - "Szukając Noel"

Była to pierwsza książka tego autora, która przeczytałam. Zachwyciła się stylem pisania Evansa i jego świetnymi historiami opisanymi w książkach. Nie bez powodu wybrała właśnie jego jako pierwszego. Od pewnego czasu to właśnie on króluje na mojej liście ulubionych autorów jako numer 1. ;)
Napisał wiele innych wspaniałych książek które przeczytała i na pewno ich recenzja kiedyś się tu znajdzie.

Ale wróćmy do książki "Szukając Noel".



Opowiada ona historię rodzinną jaka przytrafiła się dwóm siostrom. Pokazuje również cechy ludzkie takie jak miłość i wytrwałość. Pamiętam, że czytając pierwsze rozdziały nie byłam do końca zachwycona, ani poruszona. Miałam ochotę skończyć czytanie, jednak właśnie w tej chwili pojawił się moment zwrotny, który mnie zaciekawił. I takim sposobem przeczytanie tej książki zajęło mi zaledwie dwa dni. ;) Jak najbardziej książkę polecam!
Moja ocena to:
9/10
-1 punkt za to, że początek nie zbyt mnie zachęcił i zaciekawił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz