sobota, 4 lipca 2015

Anna Łajkowska - "Pensjonat na wrzosowisku"



Książkę miło się czyta. Jest lekka, opowiada bardzo życiową historie, jednak nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Po prostu ją przeczytałam i tyle. Nie zastanawiałam się głębiej nad tym co czuli bohaterowie, nie wzbudziła we mnie żadnych emocji. Po przeczytaniu ostatniej strony pomyślałam " Aha, OK" i tyle. 
Sama opowieść jest o przyziemnych sprawach. Polka na emigracji z rodziną w Anglii. Ma kochającego męża, trójkę dzieci, dom... Mimo to pewnego dnia pakuje się, bierze swojego trzyletniego syna i ucieka w całkiem przeciwną stronę niż jej rodzina. 
Zatrzymuje się w pensjonacie na wrzosowisku. 
Miedzy czasie przeplata się tam wątek przesyłki od kuzynki z Polski. 
Sama bohaterka zakochuje się w mężczyźnie, który pomaga czasem gospodyni w pensjonacie. 
Moja ocena to : 4/10
Jeżeli jesteś fanem takich lekkich opowieści zachęcam do przeczytania dwóch kolejnych części tej książki ; "Miłość na wrzosowisku" oraz "Cienie na wrzosowisku" 

2 komentarze:

  1. Nominowałam Cię:)
    Więcej info tutaj:
    http://swiatvikq.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html
    Czekam na Twoje odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka!
    Nominowałam cię Liebster Blog Awards.
    Więcej informacji na moim blogu :D
    http://mylittlebigreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń